Random Bored Quiz Quiz at Quiztron
Random Bored Quiz quiz. find out how bored I really am Make a quiz or personality test and send it to your friends! Quiz Search:
Take Quizzes Make Quizzes Discuss
Random Bored Quiz
find out how bored I really am

1. what do you do when your bored?
STUFF
random things
hmwk
comp ,electronics
outside!!
none of the above/other
 
2. im bored so I feel like.....................
TRASHING WAL-MART(me:lmao)
making quizes!!!!!
doing randomness!!!!!!
SHOPPING!!!!!!!!!!
takin a crap(me:lmao)
 
3. IM SOOOOOOO BORED!!!!!!!!!!!!!!!
GAWD same here!!!!!!!!!!!!!
ya same
CHEESE!!!!!!!!!
LMAO
someboys high on random....
 
4. i have no idea what to do
sdfghjkllkjhg8ik,
BLAHHHHHHHHHHHH
DUM DE DUM DE DUM!!!
and
soooooooooooooooooooo
 
5. this is the last question
YESSSSSS
:-(
okaaiii
............................
 
6. HAHA I LIED!!!!!!!!!!!!!!!
LMAO
liar liar pants on fire!!!!!!!!
oh jeez
okaaaiiiiii
 
7. http://www.youtube.com/watch?v=r3F3IUBANnY&playnext_from=TL&videos=3HjZ3ovs1DM
me: check it out itz funny
okaaiiiii
whatevr
kk
 
8. BAAAAAIIIIIIII
BIBI
see ya
l8r
whatevr
 
9. rate and comment!!!!!!
nope
sure
maybe.........
 
 

About This Quiz
Likes:
+6
Times Taken:3,455
Comments:8
Created on:4/15/2010 5:01:28 PM
Made by:vampirechic

Share This Quiz

 

 
About Us | Contact Us | Privacy | Close Your Account
© 2020 Zertical, Inc.