can you make it through this quiz Quiz at Quiztron
can you make it through this quiz   quiz. this s loooooooooooooooooooong so i suggest you bring a couple cans of redbull    Make a quiz or personality test and send it to your friends! Quiz Search:
Take Quizzes Make Quizzes Discuss
can you make it through this quiz?
this s loooooooooooooooooooong so i suggest you bring a couple cans of redbull. :)

1. hey hows it goin?
yup
good
erm.. kinda bad
sleepy
pie!!
 
2. you think you can make it thru?
hell yea!
hell nah!
are we talking about pie?
i`m gonna quit now
 
3. yay! question 3!!
yay
boring!
huhhh?
pie
*snore*
 
4. FAILURE TO ADD QUESTION 4. PLEASE MOVE ON.
MOVE ON
MOVE ON
huhhh?
pie
*snore*
 
5. DOGS!
cats
mouse
pie
girrafe
huh?
 
6. i ran out of questions.
uh-oh
bleh!
me too
pie
 
7. hi
hi
wazup!!
pie
 
8. have you noticed the word pie as an awnser choice for the past 7 questions?
yea
nup
didnt care
pie
dammit! stop with tthe pie!!!!!!
mmk
 
9. did i forget to mention pie?
yep
nope
you did you f---in` moron!
 
10. another question?
yea
nah
uuuuuugggghhh!
pie
 
11. FAILED TO MAKE QUESTION 11. PLEASE MOVE ON.
move on
stay
move on
move on
move on
move on
pie
 
12. lemme think for a sec.
go ahead
ah shut up!
wacha thinkn about?
pie
 
13. are you dizzy?
yup
nup
can pie be dizzy?
no!
 
14. erm.....
erm..what?
um
i dont get it
dont really givez a crap
pie!!!!
 
15. dont make me laugh!
i just did
ur stoopid (me:thats not how to spell "stupid" moron.)
pie????
 
16. did u get the last qestion?
ummm... yea i guess
nup
how many licks does it take to get to the tootsie roll center of s tootsie pop?
pie
ffgujhedglht8w49try349trsdjkcnvsdjkb3
 
17. ??em dnatsrednu uoy nac
ya it says can you understand me?
um, looks like crap to me
it says pie! right?
vfjeijifeuqer784t83fbvbdjv (me: wat the f__k?)
 
18. omg question 20!!!
its a miracle!!!
um dont care
dizzzzzzzzzzy!!
pie
 
19. wait, ran outta questions again.
aw man!
you suck (me: WAAAAAAAA!!!!!)
PIE
 
20. cats
dogs
mice
pie
...................................................
 
21. question 22
im ou of options
same here
pie
 
22. HI!!!!!!
hi
hi
hi
hi
hi
hi
hi
hi
hi
pie
 
23. knock knock
whos there?
....
pie?
*sigh*
 
24. 25
erm... thats not a question
?
i dont get it
can we please just get this qiz over wit??
pie
dammit. enough with the pie already!
I`m blowing this pop stand!
 
25. pie
not again!
seriously man, pie is not a question!!!!
pie
what kind of a quiz s this?
 
26. meow!
..................
um...
pie
i swear to god this is the last time i`ll use pie a a choice.
 
27. sticky notes!!!
WHERE?!?!
oh brother
i like stiky notes (me: um, you did`nt spell that right stupid!)
 
28. you think i was lying whe i said its a long quiz??
yep
no
it tortures me
mmmmhmm
 
29. take a long hard look at the picture. what is it?
skull
uhhhhhhhhhhhhhh...
i`m still looking!
what is it?
its magic!
its a bird
its a plane
ugh... is this guy a dumbass or what? (me: HEY!!)
 
30. day 2 working on this quiz.
good for you
for the last time, I DO NOT CARE!!
meh.
 
31. i need a redbull
AND??
bleh
redbull gives you wings
not
 
32. again, i ran out of questions
why?
wtf??
 
33. Observe!
yea. its a GMC emblem
i hate gmc
it looks like a turd.
 
34. rain
sleet
snow
tornado
raining cats and dogs
pie storm!!!!
 
35. did i put pie in that last question? damn,i did.
watever
........
!@#$%^&*() <--------- i`m with stupid.
 
36. if i have 30 apples and i take away 3, add 4, minus 6, plus 9, minus 25, minus 10, how much is that?
-23
30
the correct awnser
dont know
 
37. 100-62=
thats the awnser is the number of this question
10
50
wow you are dumb
 
38. never thought i`d have tis many questions eh?
nope
i thought you were lying
:)
 
39. last question. (finally!)
FINALLY!
YAY!
AW MAN! i`ll miss you. :(
it was good while it lasted
yup
gone
bye bye
pie
meow
*snore*
 
40. NOT!
hold up!
whew good!
erm.. you lied
 
41. question 42
yup
i would have never thought
meh.
 
42. i`m on my 2nd redbull now.......
oh how nice
REDBULL.............WHERE?!?
ya um
 
43. hi mom!
ello sonny!
shut up
?????????
 
44. question not here. please move on
move on
hell nah! i;m stayin!
is that a test?
 
45. day 3 working on this stupid quiz!
fur realz?
yippee...(plaese note the sarcasm)
watever
 
46. do you like cats?
HELL YES! (me: same here)
nope
does a goldfish count??
 
47. remember me?
yea
who r u again?
........
 
48. halfway there...........i think
praise the lord
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!
........
 
49. ran out of questions again!
u r such an uncreative goofball
no more questions?
um.............
 
50. *sigh*
i know buddy
mmhmm
*snore*
 
51. why did the chicken cross the road?
to go to walmart
he found his wife on the other side but she got hit by a rig 20 seconds later. lol
hell if i know!
 
52. i`m starting to hurt.
poor thing
who gives a f$@k?
meh
 
53. whats the first thing that comes to your mind when i say "bored"?
bored
bored
bored
bored
bored
bored
bored
bored
bored
bored
 
 

About This Quiz
Likes:
+2
Times Taken:1,354
Comments:3
Created on:6/1/2009 1:41:55 PM
Made by:angrykid

Share This Quiz

 

 
About Us | Contact Us | Privacy | Close Your Account
© 2020 Zertical, Inc.