Make a quiz or personality test and send it to your friends! Quiz Search:
Take Quizzes Make Quizzes Discuss

Member Profile: singitbabe77




Female, 13-17
Western US

 15 Posts

  Offline
Last On:
4330days 7 hours ago

Member Since:
10/5/2007


Interests: Singing / Acting / Flirting / Skating / Partying
Homepage: (None)
Birthday:
IM Type: AOL/Netscape IM Name: singitbabe411
Occupation:
City:
State/Province:
Marital Status: (Decline to State)
Sexual Preference: Straight
Religion: Christian
Politics: (Decline to State)
Favorite Movie: PIRATES OF THE CARRIBEAN!
Favorite TV Show: Degrassi, South of Nowhere, Hannah Montana!
Favorite Book: Full Tilt
Favorite Song: TOO MANY! I <3 MUSIC!
Favorite Food: idk!
Favorite Car: convertable mustang, monster truck
I`m Patti. I love singing and acting! I love my friends forever! God is my role model and I also love my church! I have a great sense of humor and I love puppies. You should chat with me sometime!
I LOVE DYMOND, BECCA, AND ANDREW (MII BESTIES.)
<3 peace

Quizzes by singitbabe77

(Displaying 1-20 of 20 Quizzes)

Indeed
i was really bored one day so i made a whole bunch of random quizzes. i know... im a freak (e)
Posted Date: 12/9/2007 7:10:13 PM

How Much is salsa?
Random. i know. just take it. i was bored. (e)
Posted Date: 12/9/2007 6:55:14 PM

Are you a true soccer fan?
This is for those people who love soccer/this is singitbabe`s friend i was bored (e)
Posted Date: 11/4/2007 11:23:12 PM

Are you a true soccer fan?
This is for those people who luv soccer/this is singitbabe`s friend i was bored
Posted Date: 11/4/2007 11:21:48 PM

Which one of my best friends are you most like?
This quiz is for girls and guys, find out which one of my bestiies you are~ PLEAsE COMMEnT!!! <3. (e)
Posted Date: 11/4/2007 11:20:11 AM

Which one of my best friends are you most like????
This is for guys and girls, so yeah... go find out which one of mii besties are you most like!!! --> pLEASE cOMMENT! :] <3.
Posted Date: 11/3/2007 6:53:01 PM

Which one of my Best friends are you most like?
This is for girls and guys, it just depends on what you put--> Well, go find out!!! Have fun!! :] dONT fORGET tO cOMMENT!!!!! --> yee!
Posted Date: 11/3/2007 6:24:05 PM

Would I buy you french fries?
this is just a stupid random quiz me and my best friend made when we were bored.... and screaming PLEASe COmMENt~!!!! ---> <3. (e)
Posted Date: 10/28/2007 12:54:45 AM

The story of the evil pie <Gasp!>
This is the story of the evil pie (hence the name) PLEASE COMMENT!!! Go find how much you know!!! HAHAHAAAAAA (e)
Posted Date: 10/27/2007 8:47:05 PM

How much of a wisecracker are you?
COMMENT PLEASE!!! Find out if you are a true wise cracker! Do you smart-alec people when they talk to you!?!?!? Yeah this quiz is bombtastical! That`s right I said bombtastical--> look it up. aha that was a wise crack!!> (e)
Posted Date: 10/27/2007 7:20:45 PM

Which one of my best friends are you most like?
COMMENT!!!!!!!!!1 Hey finally I made another quiz! Wooo! Find out which one of my best friends you are!! the outcomes are some of my girl friends and guy friends. yay! ok go find out!
Posted Date: 10/27/2007 7:14:41 PM

Which one of my best friends are you most like?
This is for everyone - the results are my friends that are girls and some guys tooo. So, yep PLZ COMMENT!!!1
Posted Date: 10/27/2007 7:09:20 PM

Which one of my best friends could you date? (Guys only)
This quiz is to see which one of my besties you would be good with! (e)
Posted Date: 10/8/2007 6:37:06 PM

Which one of my church friends could you date?
(this quiz is for you gals!) This quiz was made by me and my best friend, Becca. Because we were bored... yup... ok just go take the quiz! <3 (e)
Posted Date: 10/7/2007 9:51:13 PM

Which one of my church friends could you date???? =]
This quiz was made by me and my best friend, Becca. Because we were bored... yup... ok just go take the quiz! <3
Posted Date: 10/7/2007 9:48:44 PM

What kind of candy are you!?
I was bored..... again... So... here is another quiz =] PLEASE COMMENT!!!!!!!!!!!!!!!! Candy is good... find out what kind you are!!! yay! (e)
Posted Date: 10/7/2007 1:18:47 PM

Would we work together? (GUYS ONLY)
Find out if we are a good match! PLEASE COMMENT ON THIS!!!!!!!!!!! (e)
Posted Date: 10/6/2007 11:40:20 PM

RaNdOm QuIzZzZ!
The title speaks for itself!!!!!!!1 =] (e)
Posted Date: 10/6/2007 11:13:35 PM

~What type of friend are you?!~
What kind of friend are you, take my quiz and find out! yup yup, well go find out! =] (e)
Posted Date: 10/6/2007 9:53:00 PM

The Bored Quiz!
This quiz is for all you people out there who are bored! ENJOY!!! :) (e)
Posted Date: 10/5/2007 11:51:19 PM


 

 
About Us | Contact Us | Privacy | Close Your Account
© 2019 Zertical, Inc.