Make a quiz or personality test and send it to your friends! Quiz Search:
Take Quizzes Make Quizzes Discuss

Member Profile: cutie_pie987




Female, 13-17
Eastern US

 485 Posts

  Offline
Last On:
3383days 0 hours ago

Member Since:
8/1/2007


Interests:
Homepage: (None)
Birthday:5/27/1991 (28 Years Old)
IM Type: (Decline to State) IM Name:
Occupation:
City: It starts with an f
State/Province: New Hampshire
Marital Status: Single
Sexual Preference: (Decline to State)
Religion: (Decline to State)
Politics: (Decline to State)
Favorite Movie: Jackass #1 and Jackass #2
Favorite TV Show: Dunno
Favorite Book: The Twilght series
Favorite Song: All of them
Favorite Food: pizza
Favorite Car: RX8
Hey, may name`s Chrystal, I don`t go on this account anymore so look for my other one: WatchMeFly

Quizzes by cutie_pie987
Page: 1 2 Next >   
(Displaying 1-25 of 30 Quizzes)

What one of my favorite bands are you?
I have alot of them. :)
Posted Date: 2/16/2008 1:29:41 PM

Would I like you? Or hate you?
I`m pretty nice but we`ll see what happens.
Posted Date: 1/1/2008 3:37:14 PM

Would i totally love or hate you?
Sup?
Posted Date: 11/11/2007 11:15:06 AM

Wanna be my boy? (These quizzes just keep comin)
Aaaaw c`mon! (e)
Posted Date: 9/20/2007 7:22:13 PM

Ok this is ridiculous, I am bored - times a trillion!
AAAAAAh (e)
Posted Date: 9/13/2007 6:17:36 PM

This bomb will explode in approximately 12 hours
Uh-oh (e)
Posted Date: 9/13/2007 4:58:10 PM

Let`s talk about random stuffs ok?
If my grammar or spelling is wrong i did it on perpose. And if that irritates the heck out of you sorry. (e)
Posted Date: 9/2/2007 6:28:03 PM

What makes you so you?
I am just a person making a quiz so if you think the answer is way off don`t be a jerk about it plz. (e)
Posted Date: 9/2/2007 12:54:06 AM

I am bored of no quizzes to pick from.
Somebody has to make a quiz (e)
Posted Date: 9/1/2007 8:58:18 PM

Do I luv you? (Boys only)
.....?????!!!!! (e)
Posted Date: 8/25/2007 7:47:14 PM

Are you sexay? (Boys only)
hi (e)
Posted Date: 8/23/2007 8:40:33 PM

Sweet or sour?
I am bored soooooo.....ya.... (e)
Posted Date: 8/21/2007 4:12:45 PM

Is you gonna have a heart attack?
AAAAAAAA (e)
Posted Date: 8/21/2007 12:44:17 PM

What beanie baby are you?
i am bored soooo BEWARE
Posted Date: 8/19/2007 10:37:22 AM

Just some old quiz with questions
woop dee doo
Posted Date: 8/19/2007 10:17:34 AM

Which Pon and Zi pic Number TWO
I luv Pon and Zi! (e)
Posted Date: 8/17/2007 6:14:19 PM

Which Pon and Zi pic are you?
I luv these two they are adorable and cute! They also have a website www.PonandZi.com (e)
Posted Date: 8/17/2007 4:42:08 PM

What Bratz doll are you? (Gurlz only)
Dont ask (e)
Posted Date: 8/16/2007 5:10:33 PM

Are you a dedicated bf/gf?
Lets see (e)
Posted Date: 8/16/2007 3:40:36 PM

Would you rather....
Lets see...hmmmm.... (e)
Posted Date: 8/12/2007 11:04:17 AM

Who are you from a twisted kids show?
Barney, tellitubies, boobahs, its a big big world, and the doodlebops. (e)
Posted Date: 8/9/2007 5:02:21 PM

Who are you most like out of my family??
See if youare Sara,Jon,or my mum!!!
Posted Date: 8/7/2007 6:40:12 PM

Who do these lyrics belong to?
Just to inform you i dunno any GREAT songs so these will be easy. (e)
Posted Date: 8/5/2007 9:27:03 PM

Can you hear me now?
Can you hear me now? Hello? Are you there? (e)
Posted Date: 8/4/2007 1:50:35 PM

Are you an emo boy?
I wanna know! (e)
Posted Date: 8/4/2007 8:53:07 AM


 

 
About Us | Contact Us | Privacy | Close Your Account
© 2019 Zertical, Inc.