Make a quiz or personality test and send it to your friends! Quiz Search:
Take Quizzes Make Quizzes Discuss

This is a PG-13 Website! You may not post graphic content, offensive content or language.

From the Journal of HunnyDew | Mood: Bad
Laundromats

Jump to: Bottom    Last Post

HunnyDew
Female, 18-29, Western US
 547 Posts
Member Since: 8/31/2020
[ Private Message ]
Monday, September 20, 2021 5:22:40 PM EST [Quote]
Wish I was happy enough to uhhhh animate again lol

Feels weird building ur whole life around ur hobby cause once u get sick of it there's really nothing left but um like the sun and the dirt beneath ur shadow


I wanna be the girl from the Labyrinth for Halloween but to put together a costume I gotta put in alot of money - that or I get a cheap dress from the store and like...bedazzle it...but it would be much cooler to get a big ass gown that's super pretty n stuff. For Halloween we talked about going into a laundromat after skating. I wanna get so bloody.


ClarencY
Male, 18-29, Australia
 8365 Posts
Member Since: 2/18/2005
[ Private Message ]
Tuesday, September 21, 2021 8:53:19 PM EST [Quote]
Just stick to illustrations. You'll save so much damn time and the online world is moving too fast for animation to keep up.

Boy that hurts to type.
HunnyDew
Female, 18-29, Western US
 547 Posts
Member Since: 8/31/2020
[ Private Message ]
Thursday, September 23, 2021 12:39:19 AM EST [Quote]
I think the problem is I can't really be bothered to do either cause of how meh I feel at times? I dunno, today I felt good enough to storyboard...I also totally bought toonboom to storyboard on
amaqdrinker
Male, 30-39, Eastern US
 30057 Posts
Member Since: 10/30/2008
[ Private Message ]
Thursday, September 23, 2021 9:39:06 AM EST [Quote]
Thereís a Halloween party at the local bar. I donít know what I would wear if I went.


You need to be logged in to post a Reply.
Don't have an account? Create an Account

Already have an account? Log In

Journal Comments Page 1^top  

Featured Quizzes
How well do you know TV and Movie Cars?
What is Your Weapon?
Inkblot Quiz
How Will You Die?
What Disney Princess are You?

Friends
Bored to Death
Facebook Quizzes
Youthink.com
Questionfix
Funny Videos
I-Am-Bored.com
Funny Movie Reviews
Free IQ Test
The Impossible Quiz
Intelligence Test
Relationship Test
Doodie Cartoons
YFly - Social Entertainment
Sea Breeze Polls & Tests

 
About Us | Contact Us | Privacy | Close Your Account
© 2021 Zertical, Inc.