Make a quiz or personality test and send it to your friends! Quiz Search:
Take Quizzes Make Quizzes Discuss

Quiz Comments
This is a PG-13 Website! You may not post graphic content, offensive content or language.

Would I date you?

Take This Quiz
Likes:
+71
Hits:3902
Made on:2/25/2008 7:12:08 PM
Made by:Shadowfn193

Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post

Shadowfn193
Male, 18-29, Europe
 202 Posts
Member Since: 2/8/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 7:26:32 PM EST [Quote]
Would i date you?
kezrek
Female, 13-17, Eastern US
 4 Posts
Member Since: 7/27/2007
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 7:48:22 PM EST [Quote]
Hey, we're pretty alike. I love drawing and photography. Except that I've never played any of the Sonic games that had Shadow in it (played Sonic CD - that sure takes me back!). Nice quiz ^_^
uh_oh_hotdog
Female, 13-17, Western US
 2735 Posts
Member Since: 1/25/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 7:50:07 PM EST [Quote]
Would I date you? (Girls only)
YESSSSSSS!!!!!!!!!

Private message me! NOW!!!!!!

..... hmmmmm.... Well i do love anime. maybe i'll pm you.

PRETTY2
Female, 13-17, Western US
 861 Posts
Member Since: 11/23/2007
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 7:51:51 PM EST [Quote]
YESSSSSSS!!!!!!!!!

lol the dumpster thing was funny
btw:i hate anime ugh, no offense

ALIALIBOBALI
Female, 13-17, Midwest US
 15 Posts
Member Since: 2/23/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 8:16:26 PM EST [Quote]
i mnot smart about cameras and art andstuff, but i like 2 draw. but i agree W/ PRETTY2, i hate anime2 also, no offense
airhead_girl
Female, 13-17, Western US
 1268 Posts
Member Since: 12/23/2007
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 8:20:20 PM EST [Quote]
YESSSSSSS!!!!!!!!!

Interesting.......

Picasso_09
Female, 18-29, Midwest US
 5838 Posts
Member Since: 9/21/2007
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 8:21:19 PM EST [Quote]
I got YESSSSSSS!!!!!!!! I'm 3 years younger than you but we could talk about art, if you want that is.
Cute_Casey
Female, 13-17, Canada
 155 Posts
Member Since: 6/8/2007
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 8:26:35 PM EST [Quote]
YESSSSSSS!!!!!!!!!

Private message me! NOW!!!!!!

lmao four years older but i'd love to talk to you, and I love anime, art and photography 333

Casey

spongebobfan
Female, 13-17, Southern US
 73 Posts
Member Since: 2/21/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 8:27:02 PM EST [Quote]
yes
we should talk sometime
bloody0angel
Female, 13-17, Eastern US
 312 Posts
Member Since: 9/10/2007
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 8:28:44 PM EST [Quote]
YESSSSSSS!!!!!!!!!

Private message me! NOW!!!!!!

cool X3

anaxisxana
Female, 13-17, Eastern US
 14 Posts
Member Since: 2/22/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 8:40:49 PM EST [Quote]
hehehe i got yes, this is cute but like dude...wtf? desprate much? and like ur camera question. its like... u should have seperated the brands i mean jeez, canon all the way, and not just cuz my dad works for it.dur.
rampant_
Female, 13-17, Canada
 118 Posts
Member Since: 2/19/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 9:27:54 PM EST [Quote]
YESSSSSSS!!!!!!!!!

Private message me! NOW!!!!!!

hmmm... maybe i will... donno though i am 102 years old *laugh*
so if ur fine wit that then....

babaygrl5
Female, 13-17, Western US
 4 Posts
Member Since: 2/25/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 9:37:36 PM EST [Quote]
i bet ur fat
lol
fifi_lala
Female, 13-17, Midwest US
 151 Posts
Member Since: 3/25/2007
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 10:25:28 PM EST [Quote]
Would I date you? (Girls only)
No

No

i agree with babaygrl5

musicormisry
Female, 13-17, Eastern US
 30 Posts
Member Since: 2/17/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 10:35:07 PM EST [Quote]
Sure.
uh_oh_hotdog
Female, 13-17, Western US
 2735 Posts
Member Since: 1/25/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 10:37:40 PM EST [Quote]

On 2/25/2008 7:51:51 PM PRETTY2 wrote:
YESSSSSSS!!!!!!!!! lol the dumpster thing was funny btw:i hate anime ugh, no offense

not offended, how come? Is it annoying? .... some of the ones i've seen were not intresting at all.... sooo... yeah.

xmyxemoxlyfx
Female, 13-17, Midwest US
 3 Posts
Member Since: 12/7/2007
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 11:24:34 PM EST [Quote]

On 2/25/2008 8:40:49 PM anaxisxana wrote:
hehehe i got yes, this is cute but like dude...wtf? desprate much? and like ur camera question. its like... u should have seperated the brands i mean jeez, canon all the way, and not just cuz my dad works for it.dur.

canon is just the best! theres not words to say
cherchik
Male, 70 & Over, Asia
 90 Posts
Member Since: 2/25/2008
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 11:24:46 PM EST [Quote]
i would love to talk to you sometime!!!!! i am a skinny, blonde, blued eyed, cheerleader, and i love getting my picture taken
pretty2
Female, 13-17, Western US
 861 Posts
Member Since: 11/23/2007
[ Private Message ]
Monday, February 25, 2008 11:25:55 PM EST [Quote]
i dont like anime cause its just boring, and weird
panda_13
Male, 70 & Over, Africa
 349 Posts
Member Since: 11/10/2007
[ Private Message ]
Tuesday, February 26, 2008 12:21:13 AM EST [Quote]
YESSS! kewlsness
ANGEL94
Female, 13-17, Australia
 191 Posts
Member Since: 12/14/2007
[ Private Message ]
Tuesday, February 26, 2008 4:52:31 AM EST [Quote]
i got sure...
dont think so...
hotamally113
Female, 13-17, Eastern US
 37 Posts
Member Since: 1/24/2008
[ Private Message ]
Tuesday, February 26, 2008 6:55:19 AM EST [Quote]
YESS!!! hmmmmmmmmm mayb ill pm u....
AEgal
Female, 13-17, Eastern US
 25 Posts
Member Since: 1/29/2008
[ Private Message ]
Tuesday, February 26, 2008 8:40:54 AM EST [Quote]
Hey.. I got sure.. pm me sometime =]
teenagelove
Female, 13-17, Eastern US
 134 Posts
Member Since: 1/31/2008
[ Private Message ]
Tuesday, February 26, 2008 9:26:18 AM EST [Quote]
Sure

We could give it a try. Private message me.

Yea...sure...maybe... but idk about the whole drawing thing. im good at it, but not totally.

sweetpea_92
Female, 13-17, Midwest US
 354 Posts
Member Since: 11/30/2007
[ Private Message ]
Tuesday, February 26, 2008 11:03:18 AM EST [Quote]
YESSSSSSS!!!!!!!!!

Private message me! NOW!!!!!!

okay!!

Page: 1 2 Next > 


You need to be logged in to post a Reply.
Don't have an account? Create an Account

Already have an account? Log In

Go Back^top  

Featured Quizzes
How well do you know TV and Movie Cars?
What is Your Weapon?
Inkblot Quiz
How Will You Die?
What Disney Princess are You?

Friends
Bored to Death
Facebook Quizzes
Youthink.com
Questionfix
Funny Videos
I-Am-Bored.com
Funny Movie Reviews
Free IQ Test
The Impossible Quiz
Intelligence Test
Relationship Test
Doodie Cartoons
YFly - Social Entertainment
Sea Breeze Polls & Tests

 
About Us | Contact Us | Privacy | Close Your Account
© 2021 Zertical, Inc.