Make a quiz or personality test and send it to your friends! Quiz Search:
Take Quizzes Make Quizzes Discuss

Quiz Comments
This is a PG-13 Website! You may not post graphic content, offensive content or language.

are you hot?

Take This Quiz
Likes:
+80
Hits:4576
Made on:11/8/2008 9:44:12 PM
Made by:sweet_kiss

Page: 1 2 3 Next >   Jump to: Bottom    Last Post

sweet_kiss
Female, 13-17, Canada
 700 Posts
Member Since: 11/8/2008
[ Private Message ]
Saturday, November 08, 2008 9:49:16 PM EST [Quote]
do u think your hot cute pretty or good looking
( don't wanna say anyones ugly because no one is )
mershymello
Female, 18-29, Canada
 6930 Posts
Member Since: 1/2/2008
[ Private Message ]
Saturday, November 08, 2008 10:28:02 PM EST [Quote]
EVER CUTE!!!

you are such a cutiee and you know it, when someone says your cute you blush and say thanks you use your cuteness ass a charm and ur pretty good at it =D

Lol nice quiz, I like ones like this, they can so bust people's self esteem
But no i don't find that to be true..
I normaly tell the people that say i'm cute "Thanks, but i'm really not.."

Two, Hot, to me hot is creepy haha
well in guy's anyway cause it normaly means big muscular tallish and just.. all around.. ee indimadating lol

Three, you girly are quite a pretty young lady. ^^
(don't take that the wrong way)

stand
Female, 13-17, Canada
 92 Posts
Member Since: 5/29/2008
[ Private Message ]
Saturday, November 08, 2008 10:36:59 PM EST [Quote]
lol kaity pooh what u doing telling me im pretty???? hmmmmm arent i hot?
mershymello
Female, 18-29, Canada
 6930 Posts
Member Since: 1/2/2008
[ Private Message ]
Saturday, November 08, 2008 10:44:46 PM EST [Quote]
Oh I forgot to mention
There is a such thing as banana pie
but it's closer to lemon merang pie sort of
Like there's crust lol then banana whip like stuff with whip cream or something on top
It is very delisious lol

Holy crap my comments are getting long

sweet_kiss
Female, 13-17, Canada
 700 Posts
Member Since: 11/8/2008
[ Private Message ]
Saturday, November 08, 2008 11:11:17 PM EST [Quote]
yummy lol i don't mind no one is ugly! not in gods eyes don't listen to anyone who says ur ugly!
mershymello
Female, 18-29, Canada
 6930 Posts
Member Since: 1/2/2008
[ Private Message ]
Saturday, November 08, 2008 11:40:57 PM EST [Quote]
To not listen to anyone in my school! Haha

Yea it is yummy lol

kinstar17
Female, 13-17, Australia
 7 Posts
Member Since: 8/15/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 1:13:15 AM EST [Quote]
i liked it i am not a vigin and i am hot!!!
SuperVlad
Male, 18-29, Western US
 168 Posts
Member Since: 2/11/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 1:17:59 AM EST [Quote]
EVER CUTE!!!

you are such a cutiee and you know it, when someone says your cute you blush and say thanks you use your cuteness ass a charm and ur pretty good at it =D




sweet_kiss
Female, 13-17, Canada
 700 Posts
Member Since: 11/8/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 8:41:59 AM EST [Quote]
lmao! this quiz is more for chicks but hey GO FOR IT! lol u are cute =D ! TOO bad there weren't hot people in winnipeg
runous_lyric
Female, 13-17, Europe
 214 Posts
Member Since: 6/20/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 9:43:35 AM EST [Quote]
your a good looking someone

you have a personality that matches your looks and it happens to be people love your personality and your pretty goodlooking =D

Tnx ^^
Nice quiz ^.-

sweet_kiss
Female, 13-17, Canada
 700 Posts
Member Since: 11/8/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 9:55:17 AM EST [Quote]
your welcome thank you! =D
Florida_Wolf
Female, 13-17, Southern US
 3663 Posts
Member Since: 11/8/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 10:23:07 AM EST [Quote]
EVER CUTE!!!

you are such a cutiee and you know it, when someone says your cute you blush and say thanks you use your cuteness ass a charm and ur pretty good at it =D

I blush a lot!!!!

25110628
Female, 18-29, Southern US
 80 Posts
Member Since: 1/6/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 10:49:27 AM EST [Quote]
it said i am good looking. eah good enuff 4 me!
cullenluvr
Female, 13-17, Western US
 1195 Posts
Member Since: 10/10/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 1:59:00 PM EST [Quote]
EVER CUTE
cool quiz
XxMcRxXkaty
Female, 13-17, Midwest US
 862 Posts
Member Since: 9/4/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 2:15:06 PM EST [Quote]
EVER CUTE!!!

you are such a cutiee and you know it, when someone says your cute you blush and say thanks you use your cuteness ass a charm and ur pretty good at it =D

TRUE

deathrosesX
Female, 13-17, Europe
 1017 Posts
Member Since: 8/20/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 2:19:18 PM EST [Quote]
You are pretty

you are happy the way u look and you only have a few things you would wanna change

cool

DragonWisprz
Female, 18-29, Eastern US
 8421 Posts
Member Since: 6/6/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 2:45:02 PM EST [Quote]
your a good looking someone

you have a personality that matches your looks and it happens to be people love your personality and your pretty goodlooking =D
olivea
Female, 13-17, Eastern US
 123 Posts
Member Since: 9/4/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 2:53:17 PM EST [Quote]
EVER CUTE!!!!

your so right.


sweet,cool,awsome quiz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chrissyhotti
Female, 13-17, Eastern US
 23 Posts
Member Since: 10/19/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 2:55:25 PM EST [Quote]
i luved ur quiz it
cool....

xoxoxo chrissy

chasitey12
Female, 13-17, Eastern US
 331 Posts
Member Since: 2/3/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 3:48:06 PM EST [Quote]
EVER CUTE!!!

you are such a cutiee and you know it, when someone says your cute you blush and say thanks you use your cuteness ass a charm and ur pretty good at it =D

o lovely thx

sweet_kiss
Female, 13-17, Canada
 700 Posts
Member Since: 11/8/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 4:27:32 PM EST [Quote]
yay not hate mail =D thanks for the support !!!
Bubblezbigd
Male, 13-17, Europe
 874 Posts
Member Since: 10/16/2007
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 4:28:50 PM EST [Quote]
EVER CUTE!!!

you are such a cutiee and you know it, when someone says your cute you blush and say thanks you use your cuteness ass a charm and ur pretty good at it =D
Aww thanks. Same to you too I've been called such before but always by people like 10 years older than me. Thanks for the ego boost! Oh and in the words of Christina Aguileira, "You are beautiful no mattter what they say" Never forget that people. Right i'll shut up now

mershymello
Female, 18-29, Canada
 6930 Posts
Member Since: 1/2/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 4:33:45 PM EST [Quote]
lol, bubblezbigd, you make me laugh ^^
sweet_kiss
Female, 13-17, Canada
 700 Posts
Member Since: 11/8/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 5:03:51 PM EST [Quote]
=D he makes me laugh too but i love to laugh and hate to cry even tho i do that alot now =D
mershymello
Female, 18-29, Canada
 6930 Posts
Member Since: 1/2/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 09, 2008 5:05:45 PM EST [Quote]
yay/awww
Page: 1 2 3 Next > 


You need to be logged in to post a Reply.
Don't have an account? Create an Account

Already have an account? Log In

Go Back^top  

Featured Quizzes
How well do you know TV and Movie Cars?
What is Your Weapon?
Inkblot Quiz
How Will You Die?
What Disney Princess are You?

Friends
Bored to Death
Facebook Quizzes
Youthink.com
Questionfix
Funny Videos
I-Am-Bored.com
Funny Movie Reviews
Free IQ Test
The Impossible Quiz
Intelligence Test
Relationship Test
Doodie Cartoons
YFly - Social Entertainment
Sea Breeze Polls & Tests

 
About Us | Contact Us | Privacy | Close Your Account
© 2019 Zertical, Inc.