Make a quiz or personality test and send it to your friends! Quiz Search:
Take Quizzes Make Quizzes Discuss

Quiz Comments
This is a PG-13 Website! You may not post graphic content, offensive content or language.

What do guys like about you? (Girls only :P sorry dudes!)

Take This Quiz
Likes:
+137
Hits:5442
Made on:12/30/2007 8:18:49 PM
Made by:juldoll

Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post

juldoll
Female, 13-17, Eastern US
 261 Posts
Member Since: 11/28/2007
[ Private Message ]
Sunday, December 30, 2007 9:01:12 PM EST [Quote]
Haha, have fun! Please Comment/Rate! :D
Siyanor
Male, 18-29, Western US
 1558 Posts
Member Since: 9/23/2007
[ Private Message ]
Sunday, December 30, 2007 9:04:55 PM EST [Quote]
Rough/Tom-boy

haha, guys love you 'cuz your kinda like one of them!!

Probably because I am a guy..?

juldoll
Female, 13-17, Eastern US
 261 Posts
Member Since: 11/28/2007
[ Private Message ]
Sunday, December 30, 2007 9:13:15 PM EST [Quote]
LOL well, this was a quiz for girls! :P Thats why! haha but thanks for taking it! LOL, :)
Picasso_09
Female, 18-29, Midwest US
 5838 Posts
Member Since: 9/21/2007
[ Private Message ]
Sunday, December 30, 2007 9:19:35 PM EST [Quote]
sweetheart
shadysgirl13
Female, 13-17, Midwest US
 167 Posts
Member Since: 7/13/2007
[ Private Message ]
Sunday, December 30, 2007 10:04:07 PM EST [Quote]
aw, i got sweetheart!
but i bet my exes disagree...
cute quiz!
Siyanor
Male, 18-29, Western US
 1558 Posts
Member Since: 9/23/2007
[ Private Message ]
Sunday, December 30, 2007 11:13:30 PM EST [Quote]

On 12/30/2007 9:13:15 PM juldoll wrote:
LOL well, this was a quiz for girls! :P Thats why! haha but thanks for taking it! LOL, :)

And gay guys are not allowed to take it?

xXkill-meXx
Female, 13-17, Canada
 1125 Posts
Member Since: 11/18/2007
[ Private Message ]
Sunday, December 30, 2007 11:32:20 PM EST [Quote]
Haha I got flirtyness or whatever XD
pretty2
Female, 13-17, Western US
 861 Posts
Member Since: 11/23/2007
[ Private Message ]
Sunday, December 30, 2007 11:42:58 PM EST [Quote]
sweetheart

ok ill continue being sweet:] lol

Angelfire08
Female, 13-17, Southern US
 12 Posts
Member Since: 12/29/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 12:28:06 AM EST [Quote]
sweetheart

I knew that! Lol!

fanglovesmax
Female, 13-17, Eastern US
 341 Posts
Member Since: 7/11/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 1:02:17 AM EST [Quote]
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!
O_O didnt see THAT ONE comin!

babyonline
Female, 13-17, Western US
 3 Posts
Member Since: 12/24/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 1:35:58 AM EST [Quote]
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!


thanks...i love this quiz!!!

iTropical
Female, 13-17, Western US
 4 Posts
Member Since: 12/31/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 2:46:46 AM EST [Quote]
SWEETHEART!!! that's what my best friend vince says about me all the time.
Dyskewl2124
Male, 13-17, Eastern US
 312 Posts
Member Since: 4/1/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 2:56:33 AM EST [Quote]
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!

GIRLS love me for being such a sweetie to them...

die_chavs
Female, 13-17, Europe
 669 Posts
Member Since: 11/23/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 4:55:17 AM EST [Quote]
sweetheart
awww how SWEET is tht?? well i tent 2 be more friends wid guys ive only had 3 or 4 bfs! the last boyf i had i was with for abt 7 months den he just dumped meh- just like that! i still cry abt it to this day even tho we split up abt 2 months ago. i hav had 2 guys ask me out since but both wer turned down cos i stil love my ex!!!
oh and im HARDLY EVER sweet to people but im sweet to my 4 best mates cos i hav no other mates but wer all really close nd in a band together.
byes-xx
bloody0angel
Female, 13-17, Eastern US
 312 Posts
Member Since: 9/10/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 8:22:54 AM EST [Quote]
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!

that's definitly me when it comes to dating X3

lilmissdiva
Female, 13-17, Southern US
 125 Posts
Member Since: 8/1/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 8:33:02 AM EST [Quote]
i got sweetheart!
i love this quiz!but my ex bf is still on my mind..........no matter how rudely, suddenly, and randomly he broke up with me.
caseybabe
Female, 13-17, Western US
 134 Posts
Member Since: 12/18/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 10:23:42 AM EST [Quote]
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!

dark_waters
Female, 13-17, Europe
 391 Posts
Member Since: 12/5/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 12:18:04 PM EST [Quote]
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!
yeah uh guys that are my friends would disagree.....i play hard and with an attitude

sk8trchik98
Female, 13-17, Southern US
 132 Posts
Member Since: 6/6/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 1:35:59 PM EST [Quote]
rough tomboy

what can i say i love playin tackle football

Natasha795
Female, 13-17, Midwest US
 640 Posts
Member Since: 6/28/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 1:38:43 PM EST [Quote]
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!

sickening...

candyxox
Female, 13-17, Canada
 152 Posts
Member Since: 12/17/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 2:06:49 PM EST [Quote]
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!

awwww thats sweet and your totally rite!!!!!!


24goddessgrl
Female, 13-17, Eastern US
 593 Posts
Member Since: 6/30/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 2:42:04 PM EST [Quote]
sweetheart
yeah right (the world wishes)
Puller
Female, 18-29, Europe
 7845 Posts
Member Since: 7/9/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 2:44:07 PM EST [Quote]
What do guys like about you? (Girls only sorry dudes!)
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!

lolz, whatever you say
Cool quiz

panda_13
Male, 70 & Over, Africa
 349 Posts
Member Since: 11/10/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 3:04:20 PM EST [Quote]
sweetheart
cherryalmond
Female, 13-17, Eastern US
 378 Posts
Member Since: 7/10/2007
[ Private Message ]
Monday, December 31, 2007 3:10:31 PM EST [Quote]
Sweetheart

Guys love you for being such a sweetie to them! Aww!! Just keep being nice!
lol, thats such a fun quiz!!! i loved all of the smiles!

Page: 1 2 Next > 


You need to be logged in to post a Reply.
Don't have an account? Create an Account

Already have an account? Log In

Go Back^top  

Featured Quizzes
How well do you know TV and Movie Cars?
What is Your Weapon?
Inkblot Quiz
How Will You Die?
What Disney Princess are You?

Friends
Bored to Death
Facebook Quizzes
Youthink.com
Questionfix
Funny Videos
I-Am-Bored.com
Funny Movie Reviews
Free IQ Test
The Impossible Quiz
Intelligence Test
Relationship Test
Doodie Cartoons
YFly - Social Entertainment
Sea Breeze Polls & Tests

 
About Us | Contact Us | Privacy | Close Your Account
© 2019 Zertical, Inc.