Make a quiz or personality test and send it to your friends! Quiz Search:
Take Quizzes Make Quizzes Discuss

Quiz Comments
This is a PG-13 Website! You may not post graphic content, offensive content or language.

what Vampire power do you have

Take This Quiz
Likes:
+83
Hits:5539
Made on:11/1/2008 4:19:25 PM
Made by:34erdfcv

Page: 1 2    Jump to: Bottom    Last Post

Wygaba
Male, 13-17, Western US
 44 Posts
Member Since: 8/24/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 02, 2008 1:09:16 PM EST [Quote]
HAHA!!!
zombie_raven
Female, 13-17, Europe
 7 Posts
Member Since: 6/13/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 02, 2008 2:53:20 PM EST [Quote]
MIND READER

oo kool thats pretty awesomes!

kool quiz x

0catlover0
Female, 13-17, Western US
 10 Posts
Member Since: 10/25/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 02, 2008 3:21:20 PM EST [Quote]
SWEET IM A MIND READER!!!!
Dauragon13
Male, 18-29, Africa
 89 Posts
Member Since: 10/29/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 02, 2008 3:27:37 PM EST [Quote]
fly
That is great
I can fly
KikioInuzuke
Female, 18-29, Southern US
 855 Posts
Member Since: 2/24/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 02, 2008 3:30:10 PM EST [Quote]

On Sunday 11/2/08 - 10:23:33 AM Frozen_Life wrote:
show people images...Like Nessie!

me too!
34erdfcv
Female, 13-17, Southern US
 36 Posts
Member Since: 6/24/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 02, 2008 3:40:15 PM EST [Quote]
LOL im tracking people down also like JAMES HAHA ill find you :)
Tickles14
Female, 18-29, Eastern US
 295 Posts
Member Since: 12/15/2007
[ Private Message ]
Sunday, November 02, 2008 4:12:19 PM EST [Quote]
i can show people images

cool!

merupuri16
Female, 13-17, Eastern US
 647 Posts
Member Since: 3/1/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 02, 2008 4:24:59 PM EST [Quote]
track down people


cha lalala
ben1994
Male, 13-17, Eastern US
 166 Posts
Member Since: 11/2/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 02, 2008 4:43:11 PM EST [Quote]
i got "Track People Down" thats realistic cuz i AM good at that lmao wierd.....btw....happy FRIGGIN november 1st...my bdays in 21 days XD
Fawnleg
Female, 18-29, Asia
 341 Posts
Member Since: 10/14/2008
[ Private Message ]
Wednesday, November 19, 2008 7:03:06 PM EST [Quote]
fly
Random, but cool. I could attack people from above like Wygaba!!!! Mwahhahaahahahahahahahah!!!HAHAHAHAHA!!!
animerox
Female, 13-17, Western US
 140 Posts
Member Since: 11/15/2008
[ Private Message ]
Friday, November 21, 2008 7:58:15 PM EST [Quote]
Read peoplez mind.... Yay!!! Just like Alice from Twilight!!! A huh! A huh! Its my b-day! Its my b-day!
animerox
Female, 13-17, Western US
 140 Posts
Member Since: 11/15/2008
[ Private Message ]
Friday, November 21, 2008 7:59:53 PM EST [Quote]
Jk!!! The mind reader iz not Alice... its Edward.... DUH!!!!!!
nejichan
Female, 13-17, Southern US
 924 Posts
Member Since: 11/9/2008
[ Private Message ]
Saturday, November 22, 2008 11:50:43 PM EST [Quote]
Hmm.. I had a feeling I'd get "mind reader". That'd be kick ass though!
gaaralvr123
Female, 13-17, Midwest US
 97 Posts
Member Since: 6/1/2008
[ Private Message ]
Sunday, November 23, 2008 12:22:53 PM EST [Quote]
Mind reader lol sweet
Jasper_Lover
Female, 13-17, Western US
 29 Posts
Member Since: 11/29/2008
[ Private Message ]
Monday, December 01, 2008 9:51:27 PM EST [Quote]
fly

That would be an awesome power to have! Awesome quiz!!!!

charite30101
Male, 70 & Over, Asia
 15 Posts
Member Since: 10/8/2008
[ Private Message ]
Friday, December 05, 2008 9:48:49 AM EST [Quote]
i got mind reader and after looking at the comments i think mind reader is the only outcome
charite30101
Male, 70 & Over, Asia
 15 Posts
Member Since: 10/8/2008
[ Private Message ]
Wednesday, April 01, 2009 5:54:15 PM EST [Quote]
my vampire thingy is to tell u to shut the hellz up about vamps. they r gay like this quiz suck my d!ck not my blood f u and twilight have qa cr@ptastic day bye ryan1113 pm me u d!ke


what is wrong with you...if it sucks..why did you take it?

Mind Reader...heh nice

HeyImRandom
Female, 13-17, Western US
 573 Posts
Member Since: 6/19/2009
[ Private Message ]
Monday, July 06, 2009 8:54:49 PM EST [Quote]
MIND READER
YAY! Like Edward!
Rabbitears
Female, 18-29, Canada
 15744 Posts
Member Since: 1/5/2009
[ Private Message ]
Friday, September 04, 2009 7:14:54 PM EST [Quote]
sheilds
Page: 1


You need to be logged in to post a Reply.
Don't have an account? Create an Account

Already have an account? Log In

Quiz Comments Page 0^top  

Featured Quizzes
How well do you know TV and Movie Cars?
What is Your Weapon?
Inkblot Quiz
How Will You Die?
What Disney Princess are You?

Friends
Bored to Death
Facebook Quizzes
Youthink.com
Questionfix
Funny Videos
I-Am-Bored.com
Funny Movie Reviews
Free IQ Test
The Impossible Quiz
Intelligence Test
Relationship Test
Doodie Cartoons
YFly - Social Entertainment
Sea Breeze Polls & Tests

 
About Us | Contact Us | Privacy | Close Your Account
© 2019 Zertical, Inc.